Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 11:44 - Една жертва на Борис Золотов разказва
Автор: ednodete1 Категория: Други   
Прочетен: 17494 Коментари: 12 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще вмъкна фрагмент от разказа на една от руските жертви на Золотов: “За пръв път с действието на психотронните модели ми се наложи да се сблъскам по повод “авторската” програма за зомбиране на Борис Золотов, ростовчанин, математик с висше образование. В края на 80-те години рекламите на неговите семинари многократно се въртяха по централната съветска телевизия. Мнозина, за да попаднат на тези семинари или да се издигнат в поредната степен си продаваха колите, мебелите и даже жилищата.” Нещата и тук, и там наистина много си приличат. По-късно момчето ми сподели, че цялата авантюра с ЛЕМС му струвала около 20 хиляди./

ЛЕМС преди ми бе споменавала за някакъв специалист, при който ще ме заведе, но все още съм много слаб и може да ми причини много лоши неща. Мина време и ме заведе. Не много слаб, но висок мъж на около 50 години, с козя брадичка - масон, както се оказа. С ЛЕМС звъннахме на вратата на офиса му, и той отвори. Въведоха ни в малка заличка, а въпросното лице до колкото разбрах, се бе подготвило предварително за срещата. ЛЕМС седна зад мен с оправданието, че ще ме предпазва - ха-ха-ха, предпази ме! В този момент вече бях пред него, а ЛЕМС зад мен, красота! Но кой да предположи? Едва след месеци разбрах какво са ми причинили. При приключване на срещата ЛЕМС ме попита дали съм усетил защитата й отзад на тила. Да усетих, но не бе защита, а бе нещо друго.

/В. по всяка вероятност знае какво твърдят НПЛ операторите за своята дейност: “НЛП помага бързо да се достигнат поставените цели. Казано с други думи, с негова помощ можем да се сдобием с желаното или да станем такива, каквито бихме искали да бъдем. При това се активизират такива умствени способности (невро), за съществуването на които дори и не сте подозирали. Освен това НЛП помага по особен начин да се използва езика (лингвистично) за достигането на целите. И накрая, с негова помощ можем да се научим да управляваме състоянието на своя разум, психиката си, да въвеждаме ценности и убеждения, съответстващи на желаните резултати (програмиране).” Какво обаче пропускат да ни съобщят? Че целите – това са получаването на власт и пари. А цената за постигането на тези цели е разрушаването на множество човешки съдби./

Мина време, попаднах в малка група от екстрасенси. Те ми споделиха, че имам закачен енерго-информационен паразит в тила - на меката точка под черепа. И това е направено с цел, за да не подтиквам хората към действия, застрашаваща Системата. Който ме познава се е убедил, че много ми "знае" устата. С известни усилия ме възстановиха. Споделиха за пораженията в психиката ми, които и до ден днешен отчитам като кошмарни. Целта на паразита е шпионаж и източване на енергията ми и вливане на ужасии директно от астрала. /Всъщност ужасиите се внушават отново с помощта на техника, на НЛП, на ПЛП и на прословутото “куфарче”. Колкото до паразита, това е форма на енергиен вампиризъм, в какъвто вампиризъм един друг човек обвини С. М. И той се осъществява според инструкциите на Золотов, който говори за “създаването на структури, хранещи се с енергията на разпада”. Тоест Золотов учи своите последователи да предизвикват разпада на околните и да се хранят от този разпад. Много благородно, а? бел. авт./ И всичко това бе пред погледа ми години наред. Програмите в психиката ми са свързани и с енергийните нападения от мен към близките ми и всичко пред погледа и аз да не мога да противодействам. Целта на всичко е моето неутрализиране по редица причини!

http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=3508&tid=44950
 



Гласувай:
30



1. анонимен - milo dete,
22.01.2012 15:51
Stranno napisana statiya...Takiva materiali tryabva da se kachvat pri uslovie,che imate lichno uchastie v subitiyata.Drugoto namirisva na poruchka.Ta dori opisanieto na Zolotov ne otgovarya na istinskiya Zolotov.Poznavam go ot 23 godini i namiram za neetichen i tendentziozen tozi posting!
Ani
цитирай
2. анонимен - Mila Ani, oбяснете на заблуденото ...
22.01.2012 16:26
Mila Ani ,oбяснете на заблуденото дете за какво иде реч,че и ние да се ,,светнем".
цитирай
3. анонимен - Mila Ponichka,
22.01.2012 17:40
A vie kakvo razbrahte ot prochitaneto na gorniya posting? Nima razbrahte kakva e jertvata na Zolotov ili koi ot dvamata e jertvata? Dali se 'svetnahte' /kato elektricheska krushka/...
Ani
цитирай
4. анонимен - Mila Ponichka,
22.01.2012 17:42
A vie kakvo razbrahte ot prochitaneto na gorniya posting? Nima razbrahte kakva e jertvata na Zolotov ili koi ot dvamata e jertvata? Dali se 'svetnahte' /kato elektricheska krushka/...
Ani
цитирай
5. анонимен - hehehehe, Ako v kraya na 80-te Zo...
22.01.2012 17:46
hehehehe, Ako v kraya na 80-te Zolotov e bil na 50, to sega shte tryabva da e na 80....
цитирай
6. анонимен - този въпросен Золотов беше дошъл в ...
22.01.2012 18:41
този въпросен Золотов беше дошъл в нашия град да провежда някакъв курс - виждала съм го на живо - точно е описанието - та този въпросен господин искаше някаква сума пари за да провежда курса си - както винаги нямах тази възможност - кога ли съм я имала - но както и да е - имах приятелки които се записаха - едната сподели с мен че на една от лекциите той ги накарал да нарисуват СИНИЯ КРИСТАЛ така както го виждат и местността - тогава погледа ми потъмня и аз казах спонтанно - Тоя какво иска - няма да му го дам - той е тук - и посочих главата си.... моята приятелка само се усмихна - но на другия ден дойде в къщи и ми каза, че тя нещо говорила с него и той ще ме приеме в курса си без пари - не отидох, но и с тази приятелка повече не разговарям - дори сега не зная къде се намира в момента дали е жива или не................
цитирай
7. анонимен - kum 6
22.01.2012 19:28
I koi e tozi vuprosen Zolotov bez sobstveno ime? I koi e vashiya grad?I zashto ne pomnite sumata pari?I zashto izobshto ne otgovarya opisanieto mu v statiyata?I statiyata e ot predi 4 godini, a toi za posledno e bil v BG predi 7 godini.I kak taka i vie i priyatelkata vi ste bez lichni imena?
TVURDE PREDNAMERENO NAPISANO!
Ani
цитирай
8. divna8 - Някой тук - в коментарите! - се опитва да покаже образа ...
22.01.2012 19:54
Някой тук се опитва да покаже образа на Борис Золотов - баща, Като "света вода ненапита"?! Имам лични впечатления: няколко негови "ученици" от България влязоха в психиатрия, други се затвориха депресивно в себе си и не се доверяват никому!
Негов психогенератор се намираше на кораб в Черно море по време на събитията и ексцесиите в страната ни 1989 - 1993 г. А той провеждаше "курсове" за екстрасенси в Бургас, Слънчев бряг и Пловдив...
Друго име под което се подвизава и издава книжки е Евгени Закладний...
И не е светец, пазете се от него!
Сегашните психогенератори се продават под името "модулатори": "носите си ги на врата, държите ги на бюрото в службата, в дома си и те генерират за всеки притежател щастие, късмет, любов - сбъдват мечти"...
Дрън-дрън - излъчват нискочестотни вълни, които променят завинаги съзнанието ви, психиката, вкарват програма... И изведнъж се оказва, че ваш познат започва да се моли на едно дърво в центъра на града ви и да твърди, че това е Бог...
Няма да описвам всички вреди: с тези уреди може да се въздейства на мисленето на цели държави, да се влияе на правителства, на политици и т.н.
Първите опити са правени с политически затворници и каторжници-убийци в Сибир. "Изследователите и пазачите" по време на експериментите са оставали защитени в специално построени за целта бункери, с дебелина на стените... ШЕСТ метра железобетон!!!
Много стана, но щом е интерсна темата ще пусна специален постинг за всичко написано тук!
Та... внимавайте на какви курсове се записвате, дори и да имате пари :)))
цитирай
9. анонимен - Mila Divna,
22.01.2012 20:14
I vashata informiranost e tvurde nekorektna.Boris Zolotov e sin, a ne bashta.Bashtata e akademik Evgenii Zolotov - fizik.,avtor na knigata "Telepatia",prevedena ot Ivan Todorov na bulgarski ezik,pod psevdonima "Evgenii Zakladni",zashtoto v onezi godini nyamashe druga vuzmojnost.Tova stana prez 1993 godina.Boris Zolotov ne e provejdal kursove nito v Burgas,nito v Slunchev bryag,nito v Plovdiv.
A shto se otnasya do niskochestotnite psihogeneratori - ne vi li idva na um,che tezi tehnologii se praktikuvat ot vsichki razviti durjavi - USA, Russia,Izrael...
I samiyat fact,che tova vi e izvestno oznachava ,che ne bihte se poddali na takuv rod vuzdeistvia.
Vuzmojno li e vsichki upretzi da sa kum B.Zolotov?
Ne go zashtitavam,no ne zvuchi seriozno argumentirano ot vasha strana.
I za vsichki psihichno neustoichivi individi toi tryabva da e otgovoren?
A nyakoi ot tyah ne namirat li za udobno tochno na takiva mesta da proyavyavat tazi si neustoichivost i tova posle da se pripisva na Zolotov?Ne mislite li ,che tova sa neshta za koito chovek sam pravi izbora.
I koi e vinoven za tezi psihicheski neustoichivi,koito ne sa bili na negovite seminari?
Nikakvi drugi obstoyatelstva li ne vkarvat v psihicheska neustoichivost choveshkite individi?
Smeshno e...
V tzyal svat rabotyat s psi-tehnologii za potushavane na konflikti.
I vie mislite,che e po-dobre da ima kruvoprolitiya,vmesto 'nejni' revolutzii.
цитирай
10. анонимен - Мила госпожо "Ани" и...
22.01.2012 20:33
Мила госпожо "Ани" името Ви е в кавички защото може да е псевдоним... този материал събуди спомен за отминало време и разказах случка...без да споменавам имена, дати или други такива...и между другото само във Вашата глава се въртят мисли, че някой тук спекулира с този човек - това нещо ми говори много на мен - мисля че и на другите
цитирай
11. divna8 - Съжалявам, мила "Ани". ...
22.01.2012 20:40
Съжалявам, мила "Ани"... Има доказателства за това, където е необходимо!!!
Искам хората да знаят и да се пазят! От хора като Золотов и компания...
Ще пиша повече в моя блог, където анонимни не коментират!
И пишете, ако обичате на кирилица, от уважение към хората тук - на латиница пишем само на чуждоезични приятели :)
цитирай
12. peho - курсове
31.01.2012 22:30
борис золотов проведе поне два курса в бургас- на дюни и до несебър. бях на единия и нямах пари да ида и на другия. беше гот. не съм чул някой да е чул някой да е мръднал. когато не можеш да се издигнеш до висотата на някого , нищо не пречи да го оплюеш т.е. да го принизиш до собственото си ниво. особено ако оплювания не е наблизо да отговори.
цитирай
13. анонимен - Страх
15.03.2012 11:31
Думата е "страх".Страх от това съседът ви да не стане по-богат,страх да не надскочи вашите възможности,но най-голям е страхът когато нищо не разбираш,а то се случва.Когато вашата понятийност е под уменията на учителя,приятеля,съседа започваш да си измисляш ситуации,случки с които да оправдаеш невежеството си.Познавам великият руски учен Борис Золотов от преди 23 години.Напълно съм здрава,просперираща и не пресилвам ,че съм опора на много млади и по-възрастни хора от мен.Този велик човек милее не само за хората ,но и за всяка тревичка и животинка на планетата,а не еднократно е показал и лоялността си към България.Прекланям се пред неговата гениалност.Щом природата слуша такъв човек и ние трябва да се поклоним на него.Ние да не би да сме по-съвършени и силни от майката природа?Обичам ви всички.Намасте.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ednodete1
Категория: Други
Прочетен: 1376748
Постинги: 178
Коментари: 778
Гласове: 6064
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031